עסק מסריח: כיצד ניתן להעלים את ריח הקנאביס באופן יעיל?

אין סוף מילים כבר נכתבו בשבח הארומה הנדירה והאקזוטית של פרחי הקנאביס. למעשה אחת מבדיקות האיכות הראשונות שאנשים ניגשים לבצע כשנופל לידיהם פרח שכזה היא כמובן לקחת שאיפה עמוקה תוך בחינה ענוגה ומבוקרת של הניחוח המתוק והמשכר.

אבל עם כל האהבה שיש לנו לריחות שמעשירים את הדמיון, אסור לשכוח שעם המצב הבעייתי מבחינת החוק במדינת ישראל, אותה ארומה חזקה עלולה להיות בעוכרנו: בין אם מדובר במישהו שיושב בגינה עם ג’וינט או מישהו שמגדל כמה עציצים של גראס בבית – הריח המופץ לכל עבר עשוי להיות גורם משמעותי למשיכת תשומת לב!

לכן כששמעתי על מוצר חדש שאמור לטפל בריחות קשים קפצתי מיד על ההזדמנות לבדוק את הנושא…

שמנים אתריים בשירות מגדל הקנאביס

חברת ONA הוקמה על-ידי כבאי מוונקובר, קנדה, שהתמחה בחומרים מסוכנים כמו חומרי נפץ, קרינה, מעבדות סמים וכימיקלים רעילים. הוא החל להתעניין במציאת שיטה בטוחה וטבעית להפגת הריחות הבלתי נעימים שהותירו כימיקלים אלו לאחר שריפה גדולה.

באותו זמן נהגו להתמודד עם בעיות ריח שכאלו באמצעות שימוש בכימיקלים שגם מזיקים לבריאות וגם לא בדיוק מצליחים לבטל את הריח אלא רק מוסיפים ריח נוסף שאמור לטשטש את הכל.

ראו: כרטיסי ריח חולקו לאזרחי בריטניה לזיהוי בתי גידול מריחואנה
ראו: כרטיסי גירוד בריח מריחואנה יחולקו לתושבים בהולנד

גם זה בטח יעניין אותך
"כרטיסי ריח" שהמשטרה הבריטית מחלקת לתושבים במטרה לזהות גידולי קנאביס
“כרטיסי ריח” שהמשטרה הבריטית מחלקת לתושבים במטרה לזהות גידולי קנאביס

לאחר שידידנו הכבאי ערך מחקר מקיף בנושא הוא גילה פוטנציאל גדול בשימוש בשמנים אתריים כמנטרלי ריח. בעזרת שיתוף פעולה עם כימאי בעל ניסיון הצליחו השניים לשכלל נוסחה מיוחדת שכיום מהווה סוד מסחרי.

הייחודיות של מוצרי ה-ONA באה לידי ביטוי בכך שהם אינם “מטשטשים” את ריח הקנאביס אלא במקום זאת הם משחררים מולקולות לאוויר אשר נקשרות ישירות למולקולות הריח ומרוקנות אותן מתוכנן. מולקלות אלה הופכות לבלתי פעילות, וכתוצאה מכך נעלם הריח הרע מהאוויר לתמיד.

ראו עוד: ראיון עם בארי קופר – השוטר לשעבר שיעזור לך להישאר אדם חופשי!

במהלך השנים האחרונות חל שימוש מוגבר במוצרי ONA בעיקר עבור יישומים תעשייתיים כגון מפעלי טיהור שפכים, מכרות, מפעלי ייצור מזון וכו’ – כעת נכנסת ONA גם לשוק הגינון.

באופן עקרוני אני תמיד נוהג להיות סקפטי מאוד ביחס להבטחות שמבטיחים לי יצרנים על גבי אריזת המוצר שלהם. גם כאן מצאתי הבטחת איכות לא מתפשרת בה הם כמעט מתחננים לצרכן שישלח להם בחזרה את המוצר במידה והוא אינו שבע רצון.

אז מה… זה באמת עובד?

מכיוון שהחברה מציעה כמה מוצרים שונים המיועדים לכמה שימושים שונים החלטתי פשוט לעבור אחד אחד ולהעמיד כל מוצר במבחן המציאות.

מבחן ראשון: ספריי ONA בחדר עם ג’וינט

הסיטואציה של ישיבה בתוך חדר או מקום קטן וסגור מוכרת לכולנו כמעט באופן יומיומי. לפעמים קורה מצב שבו יש לנו אינטרס ברור להסתיר את העובדה שכמה דקות לפני כן דפקו פה שאכטות על ימין ועל שמאל… בדיוק למקרים כאלה מיועד הספריי.

המבחן: ישיבה של ארבעה חברים בחדר סגור 2.5 מטר על 3 מטר, 3 ג’וינטים ירוק קינג סייז (זן ה-LSD למתעניינים) שנשרפו תוך פחות משעה כאשר בתום הסשן הכנסנו פנימה חבר נוסף – לא לפני שהתזנו כמה שפריצים של הספריי ברחבי החדר.

התוצאה: החבר שנכנס פנימה לא הגיב. כשהוא נשאל לגבי הריח הוא החל לנסות בכח להריח – רק אז הוא ציין שהוא מריח “משהו לא ברור” כדבריו, שום מילה על גראס.

מממ... גאנג'ה
מממ… גאנג’ה

חשוב לציין שלא עברו יותר מ-7 דקות מהרגע שנכבה הג’וינט האחרון ועד הרגע שנכנס החבר לחדר.

אגב, שימוש נוסף שיש לספריי הוא עבור מגדלים שמעבירים כמה שעות בחדר הגידול ומעוניינים לסלק מעצמם במהירות את הריח שנדבק לבגדים.

מבחן שני: ONA BLOCK בארון גידול קטן

במבחן השני בדקנו את המוצר ONA BLOCK שמיועד לשימוש בארונות, מכוניות וחדרים קטנים.

המבחן: ארון גידול קטן עם שני עציצים בשלב פריחה מתקדמת. כאשר הארון סגור רמת הריח עוד נסבלת וניתנת לטשטוש אולם כשדלתות הארון פתוחות ניתן בקלות להבחין בריח שמופץ בכל הבית. לכן לצורך המבחן דאגנו לפתוח את הדלתות והנחנו את צנצנת ה-ONA בקירוב לארון.

התוצאה: בחלוף שעה חזרנו הביתה כדי לבדוק מה המצב. אין ספק שעדיין היה ריח שהגיע לכל אזורי הבית, אולם הוא היה חלש בהרבה מהרגיל. יצאנו שוב וחזרנו כעבור 5 שעות – אז כבר ממש היה קשה לשים לב לניחוח הגאנג’ה המתוק.

ראו עוד: מריחואנה: המדריך הפלילי למשתמש הנורמטיבי

מבחן שלישי: ג’ל ONA בחדר גידול גדול

אחרי שהופתענו לטובה מהבדיקות שערכנו עד כה, החלטנו לנסות את מוצר הדגל של החברה – הג’ל, כשהוא עומד למבחן במגרש של הגדולים…

ג'ל ONA - לשימוש בחדרי גידול גדולים
ג’ל ONA – לשימוש בחדרי גידול גדולים

המבחן: חדר גידול מקצועי מחולק לשניים: ארבעה עציצים בשלב צמיחה ועוד ארבעה עציצים בשלב פריחה. את הריח של החדר הזה כבר הרגשנו מיד עם הכניסה לבית, למרות העובדה שהיה לו שם פילטר פחם שפועל 24/7.

פתחנו את צנצנת הג’ל והנחנו אותה מחוץ לחדר הגידול.

התוצאה: כשחזרנו לבית כעבור שעתיים עדיין הרגשנו בריח בעצמה חזקה. יצאנו פעם נוספת וחזרנו שוב כעבור 5 שעות – עדיין ניתן היה להבחין שמגדלים בבית הזה גראס אבל באופן פחות בולט.

החלטנו לעזוב את הצנצנת פתוחה במהלך הלילה וניגשנו לבדוק את המצב בבוקר, אז כבר ציפתה לנו הפתעה נעימה:

הריח העז של הקנאביס המשובח נעלם כלא היה. רק אם ממש התאמצנו ניתן היה להבחין בקורטוב של ריח לא ברור – הצלחה!

במלחמה המיותרת הזו בין צרכני הקנאביס לגורמי האכיפה יוצאים באופן שגרתי “כלי נשק” חדשים לשימוש שני הצדדים – תמיד תדאגו לוודא שאתם נמצאים צעד אחד קדימה…

לרכישת תכשירי ONA לחצו כאן.

ראו עוד: המדריך להתחמקות מתמנונים
ראו גם: מכשיר אישי לבדיקת איכות הקנאביס ואחוזי ה-THC

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר